Heb jij al ervaring in de salarisadministratie? Wil jij LogiSal leren kennen als je eigen broekzak? En vind je het uitzoeken van complexe vragen en het daarbij adviseren van onze klanten leuk? Dan is deze vacature iets voor jou!
Wat ga je doen als Salarisadministrateur?
Je maakt onderdeel uit van het team Xperient. Naast het zelfstandig voeren van salarisadministraties voor klanten ben jij ook de adviseur van klanten die onze eigen salarissoftware LogiSal afnemen. Jij helpt hen met complexe vraagstukken die betrekking hebben op de salarisadministratie en je geeft proactief advies. Tot deze klanten behoren onder meer honderden salarisadministratiekantoren.
Jouw takenpakket
- Het inrichten van salarisadministraties;
- Het adviseren van onze businessmanagers, klanten en collega’s.
- Het draaien van salarisruns;
- Het analyseren, controleren en optimaliseren van de salarisoutput;
- Het maken van de vertaalslag tussen klantwens en automatisering;
- Het verzorgen van ondersteunende HR werkzaamheden;
- Het ondersteunen van grote projecten m.b.t. de salarisadministratie.
Wat verwachten wij van jou?
- Jij brengt minimaal 5 jaar relevante werkervaring mee;
- Jij weet je weg te vinden in Excel;
- Jij werkt efficiënt; jij weet het systeem voor jou te laten werken;
- Jij beschikt min. over een PDL-diploma;
- Je kunt zowel fulltime als parttime aan de slag;
- Je werkt min. één dag per week op kantoor, de overige dagen mag je thuis werken.
Welke eigenschappen breng jij mee?
- Je bent nauwkeurig en harde deadlines schrikken jou niet af;
- Je bent niet bang om initiatief te nemen;
- Je kunt goed samenwerken met directe collega’s;
- Een dynamische omgeving is waar jij je thuis voelt;
Wat mag jij van ons verwachten?
- Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een passende reiskostenvergoeding en een mooie pensioenregeling;
- Je gaat aan de slag bij een jong bedrijf waar jij je kunt ontwikkelen tot de professional die je wilt worden;
- Een diverse en uitdagende job met veel ruimte voor eigen inbreng;
- Een fijne werkplek op ons kantoor in ‘s-Hertogenbosch (thuiswerken is mogelijk);
Wie zijn wij?
Xperient (Logihuis B.V.) is een ambitieuze HR-dienstverlener met eigen salarissoftware (LogiSal) en HR-platform (PIM HR assistent). Wij geloven in succes, als gevolg van heldere afspraken en de drive om altijd te blijven luisteren en in te spelen op de vraag vanuit de markt. Wij maken werkgeverschap eenvoudig en aantrekkelijk. Logihuis ontwikkelt eigen HR software systemen en heeft een groot en ervaren development team.
Is je interesse gewekt?
Als jij enthousiast bent geworden over deze vacature, dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen via telefoonnummer 06-20596304 of direct te solliciteren met je CV en een persoonlijke motivatie naar Business Manager Xperient Hugo Janssen via email: h.janssen@xperient.nl.