U heeft als ondernemer software nodig die naadloos aansluit op uw bedrijfsprocessen en waarmee u een optimaal resultaat behaalt. Door de bijzondere flexibiliteit van onze software, is deze volledig af te stemmen op uw specifieke bedrijfssituatie. Gewoon binnen de standaard, zónder kostbaar maatwerk.
Hieronder leest u in het kort hoe eenvoudig het is om een administratie aan te maken in LogiSal!
1. Maak uw administratie
Met slechts een aantal klikken maakt u een nieuwe salarisadministratie met alle sociale lasten en pensioenpremies uit één van de branches (sectoren) in LogiSal. Standaard is LogiSal Salaris helemaal ingericht met pensioenen en sectorpremies en klaar voor gebruik.
2. Maak de werknemer(s) aan
Razendsnel werknemers aanmaken. Loon toevoegen en eventuele andere zaken als onkosten of auto-van-de-zaak. Allemaal klaar voor gebruik.
Importeren vanuit een loonaangifte (XML) van een ander salarispakket kan ook.
3. Berekenen > Boeken > Printen
Niet alleen snel en efficiënt maar u houdt ook overzicht. U ziet de berekening voor het boeken en kunt altijd moeiteloos aanpassen want LogiSal is bovenal flexibel.
Heeft u veel werknemers, dan kunt u genieten van serie verwerken, eventueel nog gecombineerd met het importeren van mutaties!
4. Output exporteren
Alle overzichten in LogiSal kunt u opslaan als PDF en eventueel e-mailen of printen.
5. Betaalstaat
LogiSal maakt een betaalstaat en eventueel een SEPA betaalbestand. Zo hoeft u alle betalingen niet meer handmatig in te voeren, maar laad u eenvoudig het bestand in bij uw bank.
6. Journaalposten
LogiSal exporteert de journaalposten rechtstreeks naar elk boekhoudpakket.
7. Loonaangifte
Moeiteloos en kosteloos. Deze kunt u aanbieden via de Loonaangifte Indien Service (LIS). U stuurt het bestand naar ons toe, en wij dienen het voor u in.
Als LogiSal gebruiker zijn de eerste 15 aangiftes gratis!
8. Jaaropgaven
Ook de jaaropgaven kunt u opslaan als pdf en e-mailen.