Stappenplan support
Stap 1: Update
Controleer of u met de laatste versie werkt (Info > Versie en informatie) of voer voor de zekerheid nog een update uit (Beheer > Updaten).
De meest actuele versie is momenteel:
Stap 2: Online help
Op support.logihuis.nl vindt u de online help van LogiSal en LogiPoort. De pagina opent u vanuit LogiSal met F1 (toetsenbord).
Daar vindt u uitleg, voorbeelden, FAQ, en oplossingen voor veel voorkomende problemen. U kunt daar ook zoeken op bijv. branche-informatie.
Stap 3: Contact via e-mail
Indien het probleem te maken heeft met een berekening binnen een administratie, stuur dan een kopie van de administratie mee.
Vergeet niet om onderstaande te vermelden in uw mail:
- Omschrijving van het probleem
- Wanneer of waar doet het zich voor
- Werknemersnummer
- In welke periode het probleem plaatsvindt
Wanneer u het niet eens bent met een berekening die LogiSal maakt, stuur dan naast de administratie ook uw eigen berekening mee.
Maak bij een foutmelding een screenshot van de foutmelding en stuur die (naast de kopie van de administratie) naar helpdesk@logihuis.nl.
En leg s.v.p. duidelijk de stappen uit die u heeft gevolgd voordat u de foutmelding kreeg.