Support

Gewaardeerd met een 9,4!

In vrijwel alle gevallen kunt u uw vraag over het gebruik van LogiSal vinden op onze in LogiSal geïntegreerde kennisbank. U kunt deze ook bekijken op https://support.logihuis.nl/kennisbank voor LogiSal en LogiPoort. Heeft u dan toch nog vragen, dan kunt u ook via email of telefonisch onze helpdesk bereiken. Met LogiSal bent u verzekerd van goede hulp!

Onze helpdeskmedewerkers kunnen u helpen met het gebruik van onze software LogiSal en LogiPoort, maar geven geen vakinhoudelijke adviezen omtrent het toepassen van regelingen en wetgeving voor uw salarisadministratie. U bent zelf verantwoordelijk voor het verkrijgen van deze kennis, onze helpdesk helpt u met hoe u deze kunt verwerken in onze software.

Voor onafhankelijke referenties over de helpdesk en over LogiSal kijkt u op www.softwarepakketten.nl

Stappenplan support

Stap 1: Update naar de laatste versie

Controleer of u met de laatste versie werkt (Info > Versie en informatie) of voer voor de zekerheid nog een update uit (Beheer > Updaten).

De meest actuele versie is momenteel:

Stap 2: Online help

Op support.logihuis.nl vindt u de online help van LogiSal en LogiPoort. De pagina opent u vanuit LogiSal met F1 (toetsenbord).
Daar vindt u uitleg, voorbeelden, FAQ, en oplossingen voor veel voorkomende problemen. U kunt daar ook zoeken op bijv. branche-informatie.

Stap 3: Contact via e-mail

Indien het probleem te maken heeft met een berekening binnen een administratie, stuur dan een kopie van de administratie mee.

Vergeet niet om onderstaande te vermelden in uw mail:

  • Omschrijving van het probleem
  • Wanneer of waar doet het zich voor
  • Werknemersnummer
  • In welke periode het probleem plaatsvindt

Wanneer u het niet eens bent met een berekening die LogiSal maakt, stuur dan naast de administratie ook uw eigen berekening mee.

Maak bij een foutmelding een screenshot van de foutmelding en stuur die (naast de kopie van de administratie) naar helpdesk@logihuis.nl.
En leg s.v.p. duidelijk de stappen uit die u heeft gevolgd voordat u de foutmelding kreeg.

Stap 4: Telefonische ondersteuning: 088-5812300

Bel alleen als u het niet op bovenstaande manier kunt oplossen. Het is niet altijd mogelijk om een probleem telefonisch op te lossen, soms moeten wij ons er in verdiepen en dat gaat vrijwel altijd met een kopie van de administratie.
We hebben meerdere medewerkers op de helpdesk voor telefonische ondersteuning. Het is mogelijk dat zij allemaal in gesprek zijn (vooral in januari en februari). Kies dan een ander tijdstip of stuur een e-mail.