Heb jij al ervaring in de salarisadministratie? Vind je het adviseren van klanten leuk? En ben jij op zoek naar een verantwoordelijke en uitdagende baan bij een jong en snelgroeiend bedrijf met ontwikkelmogelijkheden? Dan is deze vacature iets voor jou!

Wat ga je doen als Salarisadministrateur?
Je maakt onderdeel uit van ons HR Solutions team waar wij de salarisadministratie voor onze klanten verzorgen en tevens onze eigen salarisadministratie software verkopen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het correct voeren van de gehele salarisadministratie van onze eigen bedrijven. Naast het zelfstandig voeren van salarisadministraties ben jij ook de adviseur van onze klanten die onze salarissoftware afnemen. Jij helpt hen met complexe vraagstukken die betrekking hebben op de salarisadministratie en je geeft proactief advies. Tot deze klanten behoren onder meer honderden salarisadministratiekantoren.

Jouw takenpakket

  • Het draaien van salarisruns;
  • Het analyseren, controleren en optimaliseren van de salarisoutput;
  • Het inrichten van salarisadministraties;
  • Het adviseren van onze businessmanagers, klanten en collega’s.
  • Het maken van de vertaalslag tussen klantwens en automatisering;
  • Het verzorgen van ondersteunende HR werkzaamheden;
  • Het ondersteunen van grote projecten m.b.t. de salarisadministratie.

Wat verwachten wij van jou?

  • Jij brengt minimaal 5 jaar relevante werkervaring mee;
  • Jij weet je weg te vinden in Excel;
  • Jij werkt efficiënt; jij weet het systeem voor jou te laten werken;
  • Jij beschikt over een PDL-diploma.
  • Je bent fulltime beschikbaar, parttime is eventueel bespreekbaar;

Welke eigenschappen breng jij mee?

  • Je bent nauwkeurig en harde deadlines schrikken jou niet af;
  • Je bent niet bang om initiatief te nemen;
  • Je kunt goed samenwerken met directe collega’s;
  • Een dynamische en ambitieuze omgeving is waar jij je thuis voelt;

Wat mag jij van ons verwachten?

  • Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een passende reiskostenvergoeding en een mooie pensioenregeling;
  • Je gaat aan de slag bij een jong bedrijf waar jij je kunt ontwikkelen tot de professional die je wilt worden;
  • Een diverse en uitdagende job met veel ruimte voor eigen inbreng;
  • Een fijne werkplek op een van onze kantoren in Tilburg, Den Bosch of Leeuwarden (thuiswerken is mogelijk);

Wie zijn wij?
Logihuis is een snelgroeiende en ambitieuze HR-dienstverlener binnen de flexbranche en HRM. Wij geloven in succes, als gevolg van heldere afspraken en de drive om altijd te blijven luisteren en in te spelen op de vraag vanuit de markt. Wij maken werkgeverschap eenvoudig en aantrekkelijk. Logihuis ontwikkelt eigen HR software systemen en heeft een groot en ervaren development team.

Is je interesse gewekt?
Als jij enthousiast bent geworden over deze vacature, dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen via telefoonnummer 06-20596304 of direct te solliciteren met je CV en een persoonlijke motivatie naar Manager HR Solutions Hugo Janssen via email: h.janssen@oakhrm.nl.