Salarissoftware voor accountancy, MKB en DGA
Home > Logihuis > Referenties

Referenties

De gebruikers waarderen LogiSal en de helpdesk gemiddeld met een 9.38!

Onderstaand een greep uit de meest recente referenties:

Al jaren gebruiken wij LogiSal. Gebruikersvriendelijke software, normale tarieven en uitstekende ter zake kundige vriendelijke medewerkers op de helpdesk…
Rafael Jongebloet / Datum: 15-02-2017

 

Ben door een enorme prijsstijging van vorige softwareleverancier (Paymaster) op dit pakket uitgekomen en heb het aangeschaft. Geweldig pakket. Lijkt in eerste instantie erg simpel en is het ook qua bediening, maar is qua mogelijkheden toch behoorlijk uitgebreid. Ook flexibel en bied behoorlijk wat exportmogelijkheden. Een fijne en zeer deskundige helpdesk.
K. Steller / Datum: 02-01-2017

 

Meerdere jaren maak ik gebruik van Logisal en met name het geduld en de ondersteuning van de helpdeskmedewerkers maken het een fijn pakket om mee te werken. Een perfect georganiseerde service in de dienstverlening voor salarisafwikkeling. Een aanrader voor Salarisadministrateurs met kennis.
Michel Schreuder / Matsch Bouw / Datum 30-11-2016

 

Mijn ervaring met Logisal is dat het zeer gebruikersvriendelijk is, voordelig en vooral de service van de helpdesk is uitstekend. Ik zou Logisal zeker iedereen aanbevelen.
Janine Zondervan / Fiscounting / Datum: 30-06-2016

 

Al jaren maken wij gebruik van het salarispakket. Deze week helpdesk nodig gehad. Complimenten voor de uitstekende service en begeleiding. Hier zijn jullie onderscheidend in. Houd dat vast!! Top.
Carla / Datum: 27-05-2016

 

Sinds 2012 werk ik met Logisal voor verschillende bedrijven en bedrijfstakken. Een salarispakket met alle mogelijkheden en veel functionaliteiten. Logisal werkt prettig en de layout van de loonstroken zien er mooi uit. Echt vakwerk! Een grote PLUS voor Logisal is de helpdesk: altijd bereid om te helpen met zeer deskundige ICT medewerkers. Echt een aanrader voor iedere salarisadministrateur.
Jeanet Jonker / Datum: 08-04-2016

 

Sedert het jaar 2000 werken wij met Logisal, daaruit blijkt dat we erg tevreden zijn met het pakket. Ook de Helpdesk is zéér behulpzaam, wanneer er sporadisch een wijziging of correctie gemaakt moet worden. Ook vandaag weer, zijn we uitstekend begeleid in het corrigeren van de sectorcode voor enkele van onze cliënten. Hiervoor onze dank!
Door: Door: Ans Flentge-van Gemert / Datum: 30-07-2015

Ik werk bij een gemeente en had problemen met de aanlevering van mijn Loonaangiften. Onze leverancier kon mij niet direct helpen. Na een uurtje zoeken op internet kwam ik bij Logisal uit en heb hun gebeld of zij iets voor mij konden betekenen. En dat kon men daar. Ze hebben me binnen een uur uit de brand geholpen en mij op het juiste spoor gezet hoe verder te gaan. Ik ben uitermate tevreden over de service, hoewel wij geen relatie van Logisal zijn. Verder vind ik het bijzonder dat men voor deze ondersteuning niet eens kosten in rekening heeft gebracht. Dat maak je niet vaak mee.
Door: P.R. Jissink / Datum: 06-03-2015

 

Beste Sigrid, Ik werk bijna een jaar met Logisal en ben er erg blij en tevreden mee. Het pakket is klantvriendelijk en de hulp van de helpdesk is prima. Jullie krijgen van mij een dikke 9.
Door: Safi Administratiekantoor Arnhem / Datum: 22-10-2014

 

Wij werken sinds 2006 met LogiSal en zijn volstrekt tevreden. Het pakket is heel overzichtelijk en zeer eenvoudig te gebruiken, zelfs voor mensen met weinig kennis op dit gebied. Prijs / kwaliteit verhouding is onovertroffen en de prijs is hier echt een all-in prijs. De helpdesk is fantastisch en razend snel. Wachten op antwoord komt nooit voor. We waren hier altijd erg van onder de indruk, maar recente problemen door onze gebrek aan kennis met de zeer complexe Afbouw salarisadministratie heeft dit nog eens zeer duidelijk gemaakt. En als er nog iets te wensen is, wordt dit gelijk in een volgende update meegenomen. Kortom, zoekt u een salarispakket, zoek niet verder. Dit pakket heeft alles wat u zoekt. 
Door:  Robbert vd Zande, Adm.ktr PEC Service, Bergharen / Datum: 07-10-2014

 

Uiterst gebruikersvriendelijk pakket en zijn er toch nog vragen: een snelle en kundige helpdesk beantwoordt de vraag bijzonder snel of lost een mogelijk probleem op. Een absolute en zeer betaalbare aanrader om zelf de loonadministratie te doen.
Door: Administratiekantoor Finaz, Voorburg / Datum: 21 augustus 2014

 

Begin dit jaar de versie gekocht voor de DGA; pakket is eenvoudig in het gebruik en daardoor ook voor een minder ervaren gebruiker geschikt. Goede help-functie in het pakket en een meer dan uitstekende helpdesk.
Door: Eric van Duren / Datum: 24 juli 2014

 

Zeer tevreden, superlatieven schieten tekort. Helpdesk verdient nog een extra pluim.
Door: Overgaauw Administratie & Belasting Advies / Datum:  18 juli 2014

 

Een zeer gebruiksvriendelijk pakket met een top helpdesk!
Door: Accountantskantoor Wit-Beukers / Datum: 16 mei 2014

 

 

Logihuis b.v.

Blitsaerd Office
Jacob van Wieringenstr 3
8927 AC Leeuwarden
Kaart in Google Maps
Tel 088-5812300
info@logihuis.nl helpdesk@logihuis.nl

BTW-nummer:
NL 8502.23.106.B.01
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
van 09.000 tot 17.00 uur.

Kamer van Koophandel:
51909294 te Leeuwarden

Referenties Vacatures Over ons
Copyright © 2012- Logihuis b.v.