Salarissoftware voor accountancy, MKB en DGA

Aandachtspunten facturatie en beschikbaarheid LogiSal 2019

Nu de decembermaand nadert krijgen wij veel praktische vragen over het nieuwe kalenderjaar. Denk aan de facturatie, licentiesleutels en het downloaden van LogiSal. Wij hebben de antwoorden op de veelgestelde vragen voor u verwerkt in dit artikel. Zo zorgen wij samen met u voor een soepele jaarovergang.

Belangrijk voor de facturatie
In de eerste week van december zullen de facturen voor 2019 worden klaargezet in LogiSal. U kunt deze factuur vanaf 3 december oproepen via menu Info (hoofdmenu van LogiSal 2018).
Indien u de factuur voor de jaarwisseling voldoet dan beschikt u tijdig over de licentiesleutel voor het nieuwe jaar.

Indien er nog wijzigingen zijn, dan verzoeken wij u dit vóór 1 december te doen.
Denk hierbij aan:

  • Aanpassing van de licentie;
  • Wijzigingen van de licentienaam;
  • Wijziging van contactpersonen;
  • Wijziging van e-mailadressen;
  • Adreswijzigingen;
  • Opzeggingen.

Een eventuele opzegging dient te geschieden vóór 1 december 2018.
Bovenstaande wijzigingen kunt u doorgeven via info@logihuis.nl.

LogiSal 2019
LogiSal is ieder jaar een nieuw programma. Zoals u gewend bent kunt u de 1A-versie van LogiSal rond 10 januari downloaden. Dit geldt ook voor de gebruikers van LogiSal Online.

LogiPoort
Als u gebruiker bent van LogiPoort dan krijgt u een separate mail met uw sleutel voor 2019. LogiPoort is in 2019 geen nieuw programma. U kunt dus gewoon verder werken na het invoeren van de sleutel.

Support
In verband met de enorme telefonische belasting van onze helpdesk willen wij u verzoeken de stappen te volgen die op onze supportpagina staan vermeld.
In het kort:

  1. Voer een update uit (dan weet u zeker dat u met de laatste versie werkt)
  2. Zoek in onze online-help (F1)
  3. Stuur indien mogelijk een e-mail met de problematiek (liefst met zip van de administratie > Beheer > Kopiëren) naar helpdesk@logihuis.nl.
  4. Bel alleen als u het niet op bovenstaande manier kunt oplossen. Het is niet altijd mogelijk om een probleem telefonisch op te lossen, soms moeten wij ons erin verdiepen.

Nieuw in 2019: Cloud Dossier
Sinds de nieuwe privacywet AVG in mei 2018 van kracht is, zijn organisaties verantwoordelijk voor het veilig bewaren en verwerken van documenten met persoonlijke informatie. Ook moeten klanten deze informatie makkelijk kunnen raadplegen.

Met het klantenportaal en de apps, waarin het portaal ook volledig is geïntegreerd, kunt u via beveiligde kanalen eenvoudig documenten aanbieden aan uw klanten. Vanuit LogiSal is het mogelijk om de documenten direct op te slaan in het Cloud Dossier. De klant krijgt vervolgens een notificatie dat er nieuwe documenten klaarstaan. Daarnaast kan de klant zelf ook documenten toevoegen (zoals bijvoorbeeld een whk-beschikking of een mutatiebestand). Het dossier is te gebruiken voor alle documenten die u maar met uw klant wilt delen. Dit kunnen dus ook jaarrekeningen of boekhoudkundige documenten zijn.

Lees meer op deze pagina.

Datum: 16 november 2018

 
  
          

Download

LogiSal Installeren

       

LogiSal

Alles over LogiSal

      

Video

  
  
Copyright © 2012- Logihuis b.v.